dru

Μεγαλωμένος μεταξύ δύο πόλεων/καταστάσεων, του αποβιομηχανοποιημένου Λαυρίου της δεκαετίας του ’90 και της καπιταλιστικής μητρόπολης Αθήνας, κουβαλάω μέσα μου όλα τα χαρακτηριστικά και των δύο ταυτοτήτων. Διαδικασία που κρατάω ακόμα στο πήγαινε-έλα μιας και αμφότερα τα έχω ανάγκη για να διατηρώ την, όποια, ψυχική μου υγεία.

Μουσικά άρχισα τα πρώτα σκαλίσματα στην ηλικία των 16 μαζί με ενα crew  απο Λαύριο και Ζωγράφου μέχρι το 2004 οπότε και ο Θάνατος μας φύλαγε πάρτι έκπληξη αρκετά σοκαριστικό ωστε να σκορπίσουμε μετά απο αυτό. Το 2005 άρχισα να ασχολούμαι με τα Μεθυσμένα Ξωτικά. Στην αρχή ήταν η στουντιακή διαδικασία του “Τόση Μπάλα” που ακολούθησε μια σειρά απο δεκάδες lives, λίγο-πολύ στα περισσότερα μέρη της Ελλάδας, παίζοντας μαζί με άλλες μπάντες της ελληνικής(και μη) DIY σκηνής. Το 2011 και με την κυκλοφορία του δεύτερου δίσκου των ΜΞ, “Θεριεύοντας”, η σχέση μου με το συγκρότημα τελειώνει και αρχίζω να κακοποιώ την Τέχνη της Μουσικής solo. Απο τότε έχω κυκλοφορήσει κάποια instrumental hiphop κομμάτια, ενώ έχω στα σκαριά πολλά projects που θα προκύψουν στο άμεσο μέλλον.